Cananne12 ya ben doğum yapalı 9 ay oldu , 5 aydır falan emzirmiyorum ama kolaltım da sızlama oldu sanki çıban çıkacakmış gibi dışarıdan da görünüyor elime de nohut kadar sert geliyor 2 gün falan oldu ilk baslarda çok açıyordu şuanda acısı azaldı ama sertlik hala aynı korktum