monaroza88 Kendi kaşığından hiç bişey anlamadım. Tam olarak enjektör ile ölçersek kaç ml vermem gerekiyo. 10 kilo bebeğim
Senakaraca monaroza88 Kaşıklar genel de 5 ml oluyor. ½ onun yarısını küçük bebekler için olan ölçüdür. Size doktorunuz ne dedi. Yarım ölçü verin dedi ise 2.5 ml vermemiz gerekiyor
monaroza88 Senakaraca Evet tam olarak dediğiniz gibi kilosunu sordu sonra da ½ yazmış kullanıma. Dediğiniz gibi 2,5 ml oluyo o zaman.tesekkur ederim sağolun😌