Evet var. Rahim kanalı ve vajinadaki bakterilerle tanışmadan ameliyat ortamında steril doğdukları için bünyeleri daha hassas ve alerjiye açık. Tabii genetik faktörler de var. Bende sezaryen doğum yaptım oğlum alerjik. Genetiğinde var zaten babası halası alerjik bünyeye sahipler sezaryende olunca patlak verdi diye düşünüyorum