Kızlar selam, 9,5 aylık bebeğim var epidural sezaryen ile doğum yaptım.
Son 4-5 aydır çok özür dileyerek söylüyorum idrarımı yapıp taharet alıp kalkıp sildikten sonra iç çamaşırımı çekince regl olmuşum gibi beyaz bir akıntı geliyor hatta kesin regl oldum sonunda diyorum bir bakıyorum günlük pedime sadece akıntı. Yeşil, koyu, kokulu vs değil. Doğumdan önce yoktu. Sizce nedeni nedir? Doktorum yurtdışına çıktığı ve bayramdan sonra geleceği için nisanın ilk haftasına kadar beklemeden burayada danışmak istedim.
Korunarak ilişki yaşıyoruz hamile veya eşimden geçecek bir enfeksiyon söz konusu değil.