Kızlar dun sabah ıkıncı bebişim sezeryan oldum fakat hastanede bikere pansuman ypıldı ve bir hafta bantın açılmıycağını pansuman ypmiycağımı bi hafta sonra doktorun bakıcağını bantın açıcağını söyledi hemşiremiz doktorumuz öyle demiş normalmi acaba herhangi bir sıkıntı olurmu bilmiyorum