kuzeyyy07 yaaa Ben de pıhtılaşma var Ben planlı gebelik denedim ovulasyon testi ile şu an yumurtlama günümden sayacak olursam sanırım 14 günüm bu testi çarşamba günü yaptım cuma ve cumartesi günü yani bugün yaptığım testlerde koyuluk var fakat yine aynı şekilde koyuluğu ben görüyorum sanırım 3 testinde yanıltıcı sonuç vereceğini düşünmüyorum