ayaklarini hareket etdirin.yapmamaniz icin direnecekdir ama yapin.ben kizima 1 aya az kala yapmaya basladim.anca oyle cikara bilib rahatliyordu.sonra elleri ayaklari acildi tabi kendisi rahat cikarmaya basladi.1 ayindan sonra gaz problemi diye bisey olmadi bizde.her uyandiginda bol bol hareket etdiriyordum sayarak dikkatink dagitiyordum