2.5 aylıktı başladı ta ki geçen haftaya kadar.. Şu an 4.5 aylık oldu hiç pes etmedim emmesi için her yolu denedim. Ayakta gezerek emzirdim, zıplayarak emzirdim ve uykuya dalmak üzereyken ağzından emziği alıp memeyi soktum emzirdim. Şükür çok uzun sürse de geçti. Emzirme danışmanlığı falan almadım ısrarcı oldum her yolu denemedim kısacası. Sizde bebeğinizi gözlemleyin hangi harekette pozisyonda alıyorsa mücadele edin.