sevdacan1 bebeğinizi 3 aylık hesaplamaniz gerekiyor çünkü premature 1 ay geriden hesaplayacaksiniz ben mesela 2 ay geriden hesapliyordum 15. Ayda gelişimleri yakaladılar doktorunuz geriden geldiğini söylemiyor yani, evet bebeğiniz diğer bebeklere göre daha geriden gelebilir bu çok normal daha ufak tefek olabilir bu çok normal premature bebek çünkü hiç bir şey yapmanıza gerek yok siz güzel ilgilenin evham yapmayın 2 yaşına doğru yakalar kendi zamanını inşallah ki kilosu falan çok iyi benimkiler 4 aylıkken 4 kiloydu 😂 38 günlükken oğlum 1800 Gr kızım 1750 gr di 2 aylıkken 2 kilo olmuşlardı küçük diyenlere biz minyon seviyoruz beslemiyoruz diyordum 😂 şimdi de ay çok kücukler diyorlar yaşıtları daha yapılı tabi ki kızıma öğrettim hayiiiir diyor cevabı veriyor yani takılmayın bebeğiniz büyüyecek gelişecek her şeyi zamanı gelince yapacak bu arada kızım 6 aylıkken oğlum 6.5 aylıkken dönmeye başladı normal oğlum ilk 5 aylıkken ses çıkardı 6 aylıkken güldü düzeltilmiş 4 aylıktı normal oturma 8 aylıkken emekleme 8.5 aylıkken oldu sonrasında hizlandilar bir anda kilo boy motor becerileri aldı başını gitti sabırlı olun gerçekten sabirli ve mutlu bir anne olun yeterli