babyboy_35 2.bebeğim olduğunda çok zorlandım, ağladım zırladım büyüğünü ihmal ettim falan ama, bebeğiminde birgün büyüyüp abisiyle bir olup yaramazlık yapacağını hiç düşünmemiştim. Abisine uyup yada abisini kendisine uydurup başımı şişireceklerini, sözümü dinlemeyeceklerini hiç düşünmemiştim.