Bosch marka buzdolabı kullanıyorum. Geçen gün ısısı düşmüştü dolabı kenara çekip biraz tozunu aldık falan çalıştı geri şimdi tekrar soğutmamaya başladı. Buzluğu altta olan modellerden. Buzluk çalışıyor ama dolap kısmı bi çalışıp bi bozuluyor neden olabileceğini ne yapmamız gerektiğini bilen var mı