alinmiram Doğumdan sonra kan değerlerimde hipertroidi olduğum anlaşıldı ve probiysl 7 tablet 3 aydır kullanıyorum fakat son kontrolde bu ilacın bende nötropeni yaptığı ve ilacı kesmem acil ameliyat olmam gerektiği söylendi böyle bişey başına gelen var mı
Myrtle alinmiram gecmis olsun sorunuzu yasamadim da. Dogum sonrasi bende de hipotriodi cikti. Emziriyorum diye ilac baslamadi doktor. Nodüllerde iyi huylu gibi bir sey demisti, sizin degerleriniz kacti ilac basladiniz. Tsh 0.0049du benim
alinmiram Myrtle tsh <0.01 T3 t 4 çok yüksek benim ilaç başladı tirosoksikoz dedi üst sınırın 3 4 katına çıktı değerler