alinmiram Merhabalar doğumdan 7 ay sonra şubat ayının 13 ünde adet oldum sonraki ay yani mart bugün 22 Si hala adet olmadım bu tür düzensizliği olan var mı doğumdan önce hiç gecikmezdi
Aintyourmama Ben dogumdan 3 ay sonra oldum öbür ay olmadım meğer hamileymisim 🤦🏻♀️ bende düzensiz gider sanıyordum ama değilmiş
hilaluyar74_ Aintyourmama bende oyleydim dogumdan hemen sonra 2 kez gördüm sonra olmadım normal sanıyordum hamileymisim 😀
hilaluyar74_ Aintyourmama yaptım zor geçiyor desteksiz kendi annem babam dönüşümlü gelip gidiyorlar ikiz buyutuyormus gibiyim
hilaluyar74_ Aintyourmama amin canım akşam tektim iki çocukla sinir krizleri geçirdim zor Rabbim yardımcımiz olsun