mbabygirlm 2.bebeğim ve asla ama asla uyumuyor yani aşırı huzursuz. Beşikte uyumuyor, memede uyumuyor bir çocuk daha olunca ayakta salmaya başladım. Çok değil ama zorda kalınca sallıyorum. Siz nasıl uyutuyorsunuz
210796 ben 3 ayina kadar emzik verip beyaz gurultu acip kendimde yanina yafiyordum oyle uyuyordum.4cu aydan sinra duzen bozukdu.5 ayligiz yeniden oyle yaomaya calisiyorum