balkan77 Adelnurayergin 2 ay 3 günlüğüz hala ütülüyorum ayrı yıkıyorum ve sanırım bu hep böyle olacak takıntılıyım biraz
selambengeldim Adelnurayergin hastane çantasını hazırlarken her şeyi yıkayıp ütülemiştim bir daha da ütülemedim 😂
birerkekbirkizannesii Adelnurayergin 3 aylık kızım 1:30 iki yaşına kadar Ayrı yıkamaya devam ederim o kesin de Ütülemeyi hâlâ yapıyorum havalar biraz daha isinsin güneşte kurutmaya başlayınca ütülemeyi keseceğim
goldengate bisenakillisinzaten benimkinin kiyafetleri gunlerdir kurutmada,okadar vaktim yokki direk ordan alip giydiriyorum😂 Adelnurayergin utuye zaman yok 😂
momas Adelnurayergin kurutma makinam var anında bittiğinde alırsam ütülü gibi sıcacık oluyor elimle düzleyip katlıyorum. Ama bazen keyfim gelirse ütü basıyorum iki dk 7 aylık oğlum. Annemde kaldığım zaman orda yıkarsak annem hep ütülüyor
badesmommy Adelnurayergin 2 ay ütüledim sonra kurutmada hijyen modu var bebeklere ona atıyorum ütülemiyorum