layna Arkadaşlar kızımla yurt dışı turu düşünüyoruz temmuz ayında kızım 11 aylık olacak bazı acabalarımız var 1 yaşındaki bebeğiyle yurtdışına gidenler bilgi verebilir mi bu arada orta Avrupa düşünüyoruz
elifberrin0615 layna canım biz de ayarladık temmuzda prag ve viyanaya gideceğiz, kızım 5,5 aylık olacak. Biraz endişelerim var ama en kötü ne olabilir ki diyorum. 4 gecelik bir tur ayarladık. Şimdiden araştırmalara başladım umarım güzel bir tatil olur 🙏🏻
Mnli layna ben ilk çocuğum 2 aylıkken 2. Çocuğumda da 4 aylıkken çıkmaya başladım yurtdışına endişelendiğiniz şeyleri yazarsanız başımıza gelenlerden cevaplamaya çalışırım
elifberrin0615 Mnli otobüs yolculukları korkutuyor beni. Örneğin pragtan viyanaya geçeceğiz 4-4.5 saatlik yol, kendi arabamızla kolay oluyor kızımla gezmesi ama otobüste nasıl olacak acaba
Yigittsmom Mnli merhaba çocukla ilk kez yurt dışı tatiline çıkacağız nelere dikkat etmemiz gerekiyor sizce
elifberrin0615 gdbozkurt yolculuklar benim de gözümü korkutuyor canım (buradan istanbula gidiş, pragtan viyanaya geçiş (4 saat) onun dışında diğer şeylerde çok sıkıntı çekerim gibi gelmiyor. Kızım yalnızca anne sütü alıyor beslenmede de bir problem yaşamayız gibi
Mnli elifberrin0615 ben çocuklarla şehiriçi bile otobüse hiç binmedim araba kiralıyoruz biz gittiğimiz ülkelerde daha konforlu oluyor
Mnli Yigittsmom afrikada köye gitmiyorsanız artık her yerde her şey bulunuyor çok sıkıntı yaşamazsınız düzenli kullandığınız ilaçlar varsa yanınıza alın mutla bir de calpol ve probiyotik yedikleri yemekten kullanılan suya ishal ya da tam tersi kabız olabilir calpol de ateş ağrı için ek olarak kimlikle girilen bir ülke ise kıbrıs Azerbaycan gibi kimliğinde fotoğraf olması lazım sizin aklınıza takılan oralarda şunu nasıl yapıyorsunuz dediğiniz cevap vermeye çalışırım
Yigittsmom Mnli amsterdam brüksel ve köln şekliden olacak gezimiz uçak içersinde oyalama yeme içme falan nasıl oluyor
Mnli Yigittsmom türk havayolları ile gidiyorsanız uçakta kavanoz mama oluyor paketli gıdanın dibine vuruyoruz biz valla en çok çubuk kreker tarzı şeyler oyalıyor dümdüz de verebilirsiniz sağlıklı versiyonları da bebeğin suyunu uçağa alabiliyorsunuz sevdiği oyuncakları ve daha önce hiç görmediği oyuncakları alırsanız onlarla da oyalanır inşallah
Yigittsmom Mnli peki son sorum avrupa ülkelerinde 1 yaş üstü çocuğa tam ücret mi alıyorlar bir de şöyle bi durum var bookingten otel bakıyoruz 4 yaşında ve 1 yaşında 2 çocuk girdiğimiz zaman yani 2 yetişkin 2 çocuğa ikinci oda açıyor bu normal mi
Mnli Yigittsmom avrupa ülkesi olmasından değil o yatak yoksa öyle yapıyor maalesef türkiyede de bazı oteller öyle yapıyor da avrupa ülkelerinde daha fazla biz cuma balkanlardan döndük mesela onlarda da öyle idi sanki iki çocuk ayrı odada yatabilecek bizdeki çocuk yatakta da yatar aramızda da yerde de bebek yatağı getirilir mantığı yok kalmak istediğiniz yere mesaj atıp park yatak veririz derler ise küçük çocuğu hiç girmeyebilirsiniz