Selam güzel anneler 🥰
Oğlum 17 aylik cok yemek seciyor her sey yemiyor çok zor bir şeyler beğeniyor oyle yiyor çok üzülüyorum🥲birde 12 kilodur cok zaif görünüyor doktor kilosu normal diyor ama benim gözümde baya zayif 😞 mesele kahvaltıda bir yumurta yer öğle yemeği yemez asla sevmiyor her ne yaptisam sonra bir meyve yer aksam bizle sofrada oturuyor azicik yiyor sadece yemeklerle oynuyor sizler durum nasil kilolari nasil bizimki normal mi acaba🥰