Şimdi ben eşimle beraber çalışıyordum dükkanımız falan kapandı işsizlik maaşı süremde bitti SSK dan yararlanma sürem doldu eşim bağkurlu ama uzun zamandır ödeyemedği için borçlu geçen Bi yerde okudum borçlu olsada kendi ve bakmakla yükümlü olduğu kişiler sağlıktan yararlanıyor diye ama sgk yı aradım hayır dedi bunun doğrusunu aslını bilen varmı? Bikaç aya ameliyat olmam gerekiyor ona göre Bi yol çizeyim