Melekce Biz hep yaptığında alkışladık, birde o dönem babaannesi ve dedesi bizdeydi kalabalıktık yani. 26 aylıkken başladık tuvalet eğitimine, alkış öyle böyle derken alıştı. Şuan tek sıkıntısı 35 aylık ve kaka yaptığında illaki bize babaannesi anneannesi dedesi vs bizdeyse mutlaka kakasını gösteriyor. Bunu nasıl aşabiliriz onu bilmiyorum