bebeğim 17 ay içinde, spor ayakkabı almak istiyorum ama numaradan emin olamadım şu an vicco nun içi tüylü botunu giyiyor 21 numara ama spor ayakkabılar da kalıp nasıldır ya da biraz büyük olsa ayagını rahatsız eder mi? yaz boyunca da giysin istiyorum