Selam kızlar evde ben dahil herkes influenza 2 aylık bebeğim var nasıl koruyabilirim ödüm kopuyor buluşacak diye bu sabah ateş başladı bende 2 3 gündür çift maske takıyorum napıcam bilmiyorum mamayla besleniyo anne sütü alsa bu kadar korkmazsım dr sormuştum zor atlatır ilaç kullamaz demişti burnu tıkalı şuan bulaşmış olabilir mi acaba başına gelen yazabilir mi nasıl koruycam bilmiyorum başka odaya karantinaya alsam diyorum yardım edecek bakacak kimsemde yok ağlamaktan içim çıktı sabahtan beri