edanur0 Merhaba Bebegime golden goat kullanıyordum mama değişimi yaptm ve bebelac goldda geçiş yaptm bebegm 3 gündür ishal olmus mamadan kaynaklımı anlamadm boyle bi sorun yasayan var mı
mero_81 edanur0 evet bebelac gold bağırsakları iyi çalıştırıyor benim bebeğim kabız olunca ortalığı yıkardı birtek bebelac gold iyi gelmişti günde 1-2 defa yapardı
mrymfba Golden goat kullanıyordum bende 38 günlük bebeğim bu gün hipp organik e geçtim bende de golden goat kabızlık yaptı sanki bakalım bu etki edecek mi
edanur0 mrymfba golen goat bizdede cok kabızlık yapmıstı kilo alımıda fazla olmadı o yuDen degstrdm bakalm bi kac gun daha bebelac denemeye devam edeceğim
edanur0 mero_81 Benm bebegme oncekı maması kbız yaptı ıkınıp duruyordu bebelac 3 gündür kullanıyorum ishal seklnde kakası acaba bi sorun mu var anlamadm napsam blmyrm
metehansmomm edanur0 merhaba hala devam ediyor mu ishali? Bende aptamil presyneodan normale geçtim 3. Gündeyiz her mama verişimde sarı kaka yapıyor. Normalde 2-3 günde 1 yapardı