Merhabalar 7 gün önce doğum yaptım fakat bebeğim göğsümü emmiyor sağıp vermeye çalışıyorum fakat göğsümün bi tanesinin ucu kıpkırmızı ve çok sert agrıyor çok sıcak sağlık ocağındaki hemşire mastit olabileceğini söyledi başına gelen varmı kurtulmam için ne yapmalıyım