[silindi] Kızlar adetim biteli 14 gün oldu bugün tekrar başladı. Ne alaka ya? Gebelikten önce 33-40 günde bir olan adet şimdi iki haftada bir olunca garip geldi. Başına gelen var mı?
nino33 [silindi] bende aynı durumdauın ayın 1ınde oldum dün tekrar oldum pzartesı doktoruma gidicem 3 aydır boyle
Duyulurum [silindi] kaç gün sürmüştü? Bir hafta sürdüyse 21 gün oluyor. 22. gün adet olmak normal kabul edilir.
[silindi] nino33 ben de ayin 5-8i oldum bugün başladı. Saçma sapan hormonlardan oluyor herhalde ya 🤦🏻♀️ benim yaşadığım şehirde doğru düzgün doktor yok bana da söyler misiniz doktor önemli birşey derse
rana0234 Vallahi bilmiyorum ama kadın olmak çok zorr,vallahi kimse linclemesin ama bıktım sürekli regl olmaktan😭😭
[silindi] rana0234 valla zor yeterince derdimiz yokmuş gibi bir de bununla uğraşıyoruz. Menopoz olsak rahatlariz dicem o da ayrı dertmiş baya zor oluyormuş
rana0234 [silindi] vallahi aynı fikirdeyim,kızan kızsın bende menepoza girmek istiyorum,çekilecek dert değil ve de çok zor geçiyor ,çocuklarla vs hiç ama hiç çekilmiyor 🤦🏻♀️
[silindi] Duyulurum 4 gün. İşte ayın 5inde başladı 4 gün sürmüştü. Yani 17. Gün tekrar başlamiş oldu. Eskiden hep geç olurdu şimdi bu kadar erken olmasına şaşırdım 🥲