civcivmom Gözlerinizi çizdirmeyi düşünmediniz mi hiç? Benim de göz numaram 2 falandı, gözlük kullanıyordum ve artık sıkılmıştım. Doktoruma lens için gittim, lens bir süre sonra korneayı inceltiyor ve ben açıkçası hijyenik bulmuyorum dedi. Göz çizimini anlattı ve bende araştırdım. Çokta mantıklı geldi 1 sene önce çizdirdim