Dedektifgadget benim kedilerim tekir ama bakımı zor olmayan kedi yok, her kedi tüy döker dokmezse çok hastalanır cildi rahatsız olur ilaçlar kremler egzama problemleri geçirir, her kedi tuvaletini kuma yapar, her kedi oyun oynar yırtar döker eşyaya zarar verir yani benim şahsi tavsiyem almayın biraz daha büyüsün kendi tam sorumluluk alacak yasa gelsin 7-8 yaşlarına en azından mamasını suyunu ver tüylerini tara diyebilirsiniz mesela yani esyalara ciddi de zarar verir ilk 2 sene zorluğu var sonrası rahat ama büyüyor büyüdükce kolaylaşıyor aynı bebek gibi düşün ☺️