esraaatmca Bebeğim 20 günlük karnın sol tarafı şiş, yani göbek şişliği bir tarafa toplanmış gibi duruyor, ama hareket ettikçe düzeliyor tekrar şiş duruyor. sebebi nedir bilen varmı çok korktum normal bişeymi
huma216_ esraaatmca canım korkma bisey olmaz bende yeni doğduğunda korkmuştum ama bisey değil karınları büyük olduğu için yattıkları zaman yayılma yapıyor oynadıkları zaman bazen sağa bazen sola toplanıyor korkma