45 günlük kızım
3080 doğdu
8 gün yoğum bakımda yattı taburcu oldu kilo 2900du
Doktor bey gelişim geriliği var dedi süt alerjisi de olabilir dedi
Ben diyetle emzirdim
Birde sarılık oldu yoğum bakımda mavi ışık aldı
Kaç kez bilmiyorum ama
Sonra çık uyudu uyandıramadik falan
Mama takviyesi önerdi doktor
Ama kızım geceleri 1 ölçek bazen 15 ml bir kez bazende hiç içmedi gündüz de üç günde bir falan öyle mama çok almadı ben yorgun olunca veya oğlum hastaneye götürünce annem sağladığından bir ölçek içti
2 ölçek icemedi hiç dün tartıldik emzirme danışmanında 4615 geldi düştüler kıyafet falan 4500 denildi
Haftaya Çarşamba kontrol var o zaman bakalım birde kilosuna denildi
Sizce alımı nasıl??
Çarşamba günü konusuruz mama hiç verme kendin besle dediler namakl nasıl kilo alacakmış