Merhaba hanımlar, ben aranıza yeni katıldım 11 ay6 günlük bir oğlum var çok şükür.İlk bebeğim olduğu için bligim yok siz tecrübeli annelere sorum şu, bebeğim yaklaşık bir aydır yürüyor fakat sürekli dizlerini kırarar gidiyor sabit durduğu zamanlarda bu şekilde hiç dik durmuyor bizim gbi olup düzelen varmı bu durumda neler yapılmalı yada geçici bir şeymidir randevu aldım doktora göstereceğim ama her anne gbi bende endişe ediyorum inşallah sıkıntılı bir durum değildir