Kızlar geçen hafta doktora gittim hamileyim kese oluşmuş dedi. Ve bir sürü ilaç yazdı d vitamini magnezyum folik asit gece içilen bir ilaç ve sabah içilen bulantı ilacı. İlk gebeliğimde doktor ilaca hemen başlamamıştı sadece folik asit vermişti. Bu kadar ilaç şu an için fazla değil mi szlerin de doktorları hemen ilaç yazmış mıydı