Kızlar merhaba şu an bebeğim 5 aylık ve Bestiron kullanmaya başladığımızdan beri sindirim sistemi değişti. 4. ayda kullanmaya başladık o zamana kadar her gün 2-3 kere kaka yapardı kullanmaya başladıktan sonra bir gün yapıp bir gün yapmamaya başladı neyse çok sorun etmedim. Ama şu an son 4 gündür hiç kaka yapmadı gazını çıkarıyor ama kakası yok. Rahatsızlığı da yok sizde böyle bir şey oldu mu olduysa ne yaptınız, ne kadar beklemeliyim doktora gitmek için