Hanımlar bebeğim doğduktan sonra sarılık oldu
Zaten çok zor uyanıyordu bazen saatlerce uğraşıp emzirmeye çalışıyordum bazen de sütümü sağıp veriyordum veya mama veriyordum.
Şimdi sarılık geçti ama geceleri hala uyandıramıyprum emzirmek için. Bebeğim 1 aylık oldu. Gece emmeyince de üzülüyorum ve gece boyu stres oluyorum uyuyamıyorum rahat. Sizce ne yapabilirim