Merhaba benim kızım seneye okula gidecek bazı sebeplerden dolayı bıraktık oyun terapisine verdim. Suan biraz rahatladı ama hala okul istemiyor. Gittiğim yerde 2 psikolog var. Bikaç hafta sonra okula baslatmamız gerektiğini eksikliklerinin tamamlanması gerektiğini söyledi. Ağzını arıyorum ama yok okul istemiyor seneye varmek istiyorum zaten 2-3 ay kaldı okulların kapanmasına siz olsanız napardınız. Terapi okulla birlikte devam edecek. Ama sınıfa girmiyor.