29 günlükken götürdüm ben de hastaneye ateş ve öksürük vardı bronşit ama zatürreye çevirebilir yatış yapıcaz dedi 8 gün kaldı hastane de antibiyotik tedavisi ve hava aldı 8.günün sonun da gayet iyiydi bugün 41 günlük üzülmeyin sakın ben çok ağladım çok üzüldüm sütüm çok azaldı😔 o iyi olsun emin olun hastane de daha iyi bakıyorlar, çok geçmiş olsun🙏🏻🧿