cakebabe dişi vuruyor olabilir ya da kulağını keşfetmiştir. Benim kızım da yapıyor doktora götürdüğümde bir sorun çıkmadı bir de belki yorulduğunda uykusu geldiğinde yapıyor olabilir ne zaman yaptığını gözlemleyin demişti. Eğer kulağının bir alanına (nasıl anlatacağım orayı bilemedim) bastırdığınızda ağlamıyorsa ağrısı yoktur muhtemelen. Kepçenin üzerindeki yüze doğru olan kıkırdak adı var mı oranın bilemedim