Kızlar merhaba lohusalığım çok zor geçiyor ustune bir de babamı kaybettim ailemden uzak şehirde yaşıyorum burda kimsem yok normalde de takıntılı ve panik birisiyimdir herşey üst üste gelince psikiyatriye gittim bana lustral verdi emzirirken guvenlidir dedi ama prospektüste içindeki bı madde anne sütünden bebeğe geçer yazıyor kafam karıştı var mı kullanan ilaç aranızda? Güvenli mi acaba ya