subrk benimki de önden açılanlardan ma iki kere devrilme tehlikesi atlattık marka babyjem di. Bebek o vakumlari alttan açıyor veya arkaya doğru kendi attığında önden açılma ihtimali var bana hiç güvenli gelmedi. İki üç kere kullandım kenara koydum. Burda daha öncede bir başlık açılmıştı bebeğimi masanın üzerine koymuştum devrildi diye o yüzden benim gozum baya korktu