leman1 Merhabalar saçlarım kuru bu aralar taraktan gecmiyor resmen zaten çok dökülüyor. Ne önerirsiniz bioblas kullanıyorum başka da bı krem falan surmuyorum çocuk da emdiği için .doğal içerikli ev yapımı da olabilir saçları nemlendiren biseyiniz varsa paylaşırsanız sevinirim .doğal icerikli ürünler de olabilir hiç biomiyorum ben gratise ugramam o derece 😂😂 ama ugrayabilirim yani fobim yok 😂
herhangibiranne_ leman1 wefood’un hindistan cevizi yağı baya güzel nemlendiriyor saçları gece sürüp saçımı sarıyorum sabah duşa giriyorum iyice arındırıyorum şampuanlayarak
selambengeldim leman1 benim saçlarımda çok kuru ve gür. Bana kuaför duştan sonra saçların kuruyunca fındık büyüklüğünde saç kremini saçına sür demişti onu yaptığımda işe yarıyordu gerçekten hem saçı söndürüyordu hemde nemlendiriyordu
Kuzeymomss leman1 Benim saçlarım da çok kuruydu , pantenin bu yeni çıkan serisini kullandım muhteşem birşey. Üstelik keratin bakımı da yaptırırım, bu seriyi kullandığımdan beri sanki yeni keratin yaptırmış gibi yumuşacık oluyor ve parlak
leman1 selambengeldim benim de saç bakım spreyi var arga diye bı markanın ama ilk etapta iyi sonra soluyor sanki saçlarım gür ve parlak açıkçası ama bu aralar tararken uçlarına takılıyor ve dokusundan da anlaşılıyor kiridigu
MssKrks Kuzeymomss Pantenin hangi ürünü acaba, benimde saçlarımın uçları çok kuru da rica etsem görsel atma imkanınız var mı ?
sinem_93 Bioblasın sıvı saç kremi var durulanmayan diplere uygulamanıza gerek yok. Hem besliyor hem çok kolay taranıyor tavsiye ederim.
Kuzeymomss MssKrks Sadece koruyucu saç uçları olanı kullanmıyorum, diğerini üçünü kullanıyorum ve çok memnunum
selambengeldim herhangibiranne_ kepek yapmadı ama iki günde bir yıkamak gerekiyor yani iki gün sonra saç yağlanmış gibi görünüyor