kelebegiminannesiyim 20 aylık kızım 1 haftadır hiçbir şey yemiyor. Sadece mama içiyor 🤦♀️ başına gelen var mı ne yapmam lazım? Yemedikçe hem canım sıkılıyor hem sinir oluyorum 😞
aysycee kelebegiminannesiyim öyle zamanlar oyun oynarken yedirmeye çalışıyorum peşinde geziyorum sevdiği şeyleri yapıyorum birde babasının yanında güzel yiyor babasının yediklerinden yemek istiyor oda işe yarıyor bizde tabi her çocuk farklıdır
aysycee kelebegiminannesiyim o zaman çok mama yiyor aç olsa midesi kalkmaz bence benim oğlumda tok olduğu zamanlar midesi kalkıyor artık daha vermiyorum mamayı azaltmayı deneyebilirsin mamadan ihtiyacını aldığından yemek yemiyordur
kelebegiminannesiyim aysycee mamayı hiçbir şey yemediği için veriyoruz canım. Normalde gün içinde mama vermiyoruz sadece geceleri bir sefer içerdi şimdi hiçbir şey yemediği için mecbur gün içinde de mama veriyoruz
aysycee kelebegiminannesiyim işte mama vericeğinizi biliyor ondan yemiyor bizden akıllılar küçük görüyoruz ama işlerini iyi biliyorlar mamayı bir gün birşey yemese de hiç vermeyin öyle deneyin bakalım napıcak içimiz gidiyor yemediklerinde biliyorum ama böylesi onun iyiliği için
kelebegiminannesiyim Papatya17 normalde gün içinde mama içmiyor zaten canım. En başından beri böyle desek evet mamayı direkt keseriz. Ama 1 haftadır bu şekilde. Bugün mesela sabah hiçbir şey yemedi öğlen çorba verdim yemedi. Bu saat oldu daha hiçbir şey yemedi
kelebegiminannesiyim aysycee saat 3 oldu daha hiçbir şey yemedi. Ne mama ne yemek. Sabah patates yumurta kaşar ile tost yaptım hiç yemedi. Öğlen kuskus çorbası yaptım bir kaşık bile almadı 🤦♀️
kelebegiminannesiyim aysycee akşama kadar hiçbir şey yemedi. İftarda artık makarna yaptım makarna seviyor onu yiyecek mi diye onu yedi. Bugün sanah yine kahvaltı yapmadı dediğiniz gibi mama vermedim. Aç aç uyuyor şimdi 😞
aysycee kelebegiminannesiyim böyle böyle alışıcak sıkmayın canınızı onun iyiliği için biraz sabır sonu güzel olucak Allahın izniyle