Arkadaşlar kızımın kilosu ilk zamanlar sınırda gidiyordu şu an meme+mama+ ek gıda ile gidiyoruz. Güzel yiyor aslında ama aşırı hareketli. bayadır doktora gidemedik o yüzden sormak istedim. Şu an 8 ay 24 günlük. 7.800 kilosu. Sizce nasıl bana az gibi geliyor😢