Kızım bi kaç gümdür 1 yaşına girdi 1 hafta-10 gündür beni inanılmaz darlıyor. Benden başkasını istemiyo yapışık olalım istiyor herrrrrçeye ağlıyor inanılmaz mızmız kendini başkaslna dokundurmuyo bile çok zorlanıyorum bide dışarıda olmak istiyo hep yürüyor diye dışarlda yürüttüm şimdi hep istiyo ama bir yaş sendromu yokmuş atak deilmiş e ne bu?