Bebeğim 5 aylık dünden beri hapşururuyordu gribe çevirdi fizyolojik yaptım ama pek işe yaramadı ve hareketli olduğu içinde yapmam epey zor oldu. Hastaneye yatış verirlerse diye korkuyorum hırıltısı da var gece hiç uyuyamadı öksürüğe çevirdi sanki balgam varmış gibi öğürtü geldi her öksürdüğünde. Ama çok sık öksürmüyor ateşi normal. Evde pazartesiye kadar geçirmek hafifletmek istiyorum geçmezse hastaneye götüreceğim PEKİ YA PEKMEZ VERSEM AZ Bİ ŞEY 5 aylık napsam bilemiyorum çok üzülüyorum anneler bana bi yardım nolur