Arkadaşlar merhaba. Hepinize kolaylıklar diliyorum önce. Bebişim 7.5 aylık. Sabahları biraz yumurta öğlen sebze püresi akşam da yoğurt meyve veriyordum. 4 gün falan sonra çocugum deli gibi kabız oldu. Perişan olduk zorlana zorlana yaptı yavrum. Anlayamadığım şu 2 tane doktorumuz vardı sorduğumda hep 9.aya kadar tadım fazla vermeyin diyorlar. Ama benim minnoşum ağlıyordu yemek istiyordu biraz verdim ben de ama. Yine de çok vermedim hep zeytinyağı katarak verdim. Şunu merak ediyorum bakıyorum bizimkinden küçük bebeklere üçlü tabaklarda. Çeşit çeşit öğünler pankekler vs veriliyor. Kabizlik sorunu yaşamıyor musunuz. Veya bunun için birsei mi kullanıyorsunuz? Etrafımda. Bakıyorum ver gitsin çocuk doymaz ben bir kase bitirtiyordum vs gibi yorumlar. Doktorlara bakarsam tadıma devam sıkıntı yaşarsınız. Sonuç çocuk kabız oldu ne biçim. Hatta korktum hemen randevu aldım zarar görmüş çatlak oluşmuş mu vs diye. Şuan artık ne vereceğimi de bilemez oldum yoğurt veriyorum sürekli. Lütfen aydınlatır misiniz beni?Kafam aşırı karıştı🥺