ysm53 sakın bu damlayı kullanmayın kullandırtmayın önermeyin çocuklarda kabızlık yapıyor evet belki gaz olayında ufak bir etkisi olabilir ancak çocuk günlerce ıkınıyor bir aydır kullanıyordum şükürler olsun bitti başka damla kullanmaya başladım gün itibariyle rahatça kendisi kaka yapıyor sap simplex kullandığımda dört günde bir zeytinyağlı çubuk elimde çocuğa kaka yaptırıyordum ancak rahatlıyordu günlerce ıkınıp duruyordu lütfen kullanmayın doktor önerisi ile almıştım güvenmeyin😢