Meltemmss İnce gelmiş olabilir. Çok kişi terlemiş soğumuş olabilir demiş ama bebekten bebeğe fark eder bence. Her insan bir değil sonuçta. Benim kızım mesela uzun kollu ince triko pijama takımı üstüne 1 tog uyku tulumu ile uyuyor hiç terlemez. Oda 23 derece.
beriiiiil Meltemmss bugün odayı 22 derce yapıp aynı tulumu giydirdim. Sırtı soğuk değildi. Dedikleri gibi terlemiş malesef çocuğum ben fark edememişim
sendrom58 beriiiiil cocuktan çoçuğa değişir bence. İlk oglum aşırı terleyen bir bebekti şuan 2. Oglum var 21.2 falan evin değeri zıbın üstüne 1.6 ebebek tulumu giydiriyorum sadece onlarla üşüyor üstünü örtüyorum