-Ozge- belki aldığınız tulumlarla ilgili, bazı ürünler de tog değeri sıkıntılı oluyor. Her markanın, her ürünün kendi içinde değerlendirilmesi lazım. Owli markasını öneririm,ben almadan çok arastirdım aslında dünya standartlarinda gerçek tog değerine sahip tek marka, hangi derecede hangi kıyafet ile hangi tog kullanılacak şeması var ona göre aldım. Baktığımda ilk incecik asla ısırmaz dedim ama sıcacık uyaniyor, yenidoğandan itibaren bu tulumla yatıyor, 6,5 aylık oldu. 2,5 tog yazıp, kalın peluşli bilmem ne ürün yapiyorlar ama işlevi yok asla o tığ değerinde değil çoğu ürün piyasadaki.