alinduhatg biz çok başında yakaladık,2. Gün çocuk doktoruna gittik enfluvir diye bir ilacı varmış onu verdi,düzenli kullan mutlaka çok çabuk rahatlayacak dedi ve öyle de oldu. Bunun yanında ben bu yıl ailem de kalacağım kalabalık diye grip aşısı da yaptırmıştım onun da etkisi olduğunu düşünüyorum hafif atlatmasında. Bizde dirençli ateş,burun tıkanıklığı ve vücut ağrısı vardı aşırı da keyifsizdi onun harici öksürük vs hiçbirşey olmadı. İlacını verdim ve serum fizyolojikli hava tuttum 2 güne toparladı.