Rabiiul Sabah 2 uyku yaptı akşam uykusu geldi 8 buçuk gibi uyudu 12 de bir uyandı pir uyandı saat 3 hala uyanık yatağa yatırıyoruz 10 dk içinde uyanıyor sallamayı bıraktırmam lazım ortalığı birbirine katıyor yardım edin bacımsular ne yapayım
aysenur28 Rabiiul 8. Ay atağındasınız, uyku gerilemesi yaşıyor, anneye bağlılık artıyor, ayrılık kaygısı başlıyor falan filan yanii, biz 10. Aya girmek üzereyiz daha yeni yeni düzelmeye başladık 🤦🏻♀️
Rabiiul Normalde 9-9.5 gibi uyur gece 1 kere mama içmeye kalkardı sabahları da 7.5-8 gibi uyanıyor ☹️
gayessss Rabiiul gündüz 1 uyku yapıyor sadece gece 11 de yatarsa öğlen 1 e kadar uyuyor 1 de uyanıyor 5 de geri yatıyor 8 de uyanıyor sonra 11 de geri yatıyor ben bu uyku düzenini kendim yapmadım kendi kendine bişeyler yaptı bu böyle gidiyo 🤣🤣🤣
aysenur28 metemom_ valla bilmiyorum, her ay başka bi atak var sanki 🤦🏻♀️ Ne atakları bitiyor ne diş sancıları bitiyor, büyütene kadar biz panik atak geçireceğiz sanırsam 😒😅