Kizlar bebeğim 31 gunlu Aptamil kullaniyorduk öneri üzerine 4 gün önce evolvia ya geçtim fakat değişiklik yaptığıma iyi ettim bilmiyorum çok kararsızım geri aptamile mi gecmeliyim kızımda çok gaz problemi var mamayı degistirince yine devam ediyor gazi ve kilo alımı hangisinde daha fazla olur çok kararsizim