aleksandralarossa o sıra da 3 buçuk yaşında bezi bırakan oğlum 😂tuvalet eğitiminin bir yaşı yok gerçekten,çocuk kendini özellikle psikolojik anlam da ne zaman hazır hissederse o zaman tam anlamıyla oluyor eğitim. Yaş olayını çocuk doktorundan da kaç defa duydum bu arada çünkü bende sürekli geç kaldık geç kaldık diyip dert yanıyordum. Çocuk doktoru ,oğlum hazır olmadan onu zorlarsam tuvalet eğitimine poposunda çatlak gibi sağlık sorunları veya sürekli alta kaçırmalı geç tamamlanacak bir eğitim olabileceğini söylemişti. Biz tam 2 defa beze döndük bu yüzden ve 3. deneme de hallettik tuvalet işini. Çocuğunuzla bol bol konuşun önce baktınız olumlu yaklaşmıyor ise birkaç ay daha bekleyin derim naçizane fikrim.